Terug naar alle evenementen

VIA VIA SECOND-HAND FASHION MARKET | Tweedehands Kledingmarkt

• Lutherse Kerk Maastricht 14 Hondstraat Maastricht, LI, 6211 HX Netherlands (kaart)

VIA VIA SECOND-HAND FASHION MARKET
DECEMBER EDITIE | Twee dagen shoppen!

WAT?
Maar liefst 2 heren en 19 dames verkopen vandaag en morgen merk/kwaliteitskleding en accessoires. In totaal 21 standjes om doorheen te snuffelen.
Forget about Fast Fashion en kom je garderobe uitbreiden met zelf gevonden items. Zoveel leuker dan het standaard aanbod van de ketens. Op de VIA VIA Fashion Market vind je merken van Armani tot Zara. Voor iedere portemonnee is er voldoende aanbod.

Zoek jij een nieuw jurkje voor de kerstborrel op je werk? Of ga je dit jaar eindelijk weer eens op wintersport en heb je nog geen ski-outfit? Of zoek je een glitterpak voor het nieuwjaarsfeest bij de familie van je nieuwe vriendin? Kom dan zeker shoppen. Alles voor de koude maanden en de feestelijke decemberdagen.

WANNEER
Zaterdag 2 december 12-17 uur
Zondag 3 december 12-17 uur

In de prachtige Lutherse Kerk Maastricht
Hondstraat 14

Passpiegels aanwezig

MMMMMMM
Geniet tijdens je zoektocht van iets zoets of iets hartigs en een drankje op het bistroterrasje.

Twee dagen lang nieuw aanbod. Zet daarom beide data in je agenda!

Neem je zelf een tasje mee voor je aankopen? Wel zo vriendelijk voor de volgende generaties.

See you in December!

Volg ons op Facebook en/of Instagram

OOK STANDHOUDER WORDEN?
Mail ons dan! viaviavintagemarkt@gmail.com. We zetten je dan in ons standhoudersbestand.
Zodra de datum van een nieuwe editie bekend is, sturen we je een mail met een reserveringslink. De reserveringen gaan altijd heel snel. Zorg dat we niet in je spam terecht komen en wees er snel bij!

Eerdere gebeurtenis: 26 november
Bram Grouters Jeker Klassiek